ďťż

jesienno-zimowe dzieciaczki i ich mamuski cz.18

jesienno-zimowe dzieciaczki i ich mamuski cz.18




Agnieszka2211 - 10-02-2008 17:22
Ciazoweczki Kochane gadajcie sobie, bo juz niedlugo czasu nie bedzie az tyle :P

[center:9d86c74857][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

A OTO NASZE WRZEŚNIÓWECZKI, PAŹDZIERNIKÓWECZKI, LISTOPADÓWECZKI I GRUDNIÓWECZKI

blue [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] ur. 12 sierpnia 2008 - 1900g, 9pkt Apgar

jagoda210 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] ur. 3 września 2008 - 3700g, 52cm, 9 pkt Apgar

Karolina[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] ur. 12 września 2008 - 3140 g, 52 cm, 10 pkt Apgar
Mama Alexa ur.19 czerwca 2007

aga27g [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] ur. 15 września 2008 - 3300g, 56cm, 10pkt Apgar

elzunia [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] ur. 20 września 2008 - 3870g, 57cm, 10pkt Apgar

aguchaa44444 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] ur. 26 września 2008 - 3260g , długość 50cm

lisek termin na 29 października [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

s.aga termin na 3 listopada [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Agnese24 termin na 7 listopada [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

aneeeczka termin na 9 listopada [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

sardynka termin na 15 listopada [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

kirsten termin na 18 listopada [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

szarlotka termin na 24 listopada [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Lena termin na 27 listopada [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

malutka termin na 7 grudnia [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

kurbielka termin na 24 grudnia [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[/center:9d86c74857]





aneeeczka - 10-02-2008 17:23
to ja sie melduję :P



Agnieszka2211 - 10-02-2008 17:27
jakbym miala cos pozmieniac - jakie porody itd. to piszcie dane na PW



lisek - 10-02-2008 17:27
hellooooł ..... :mrgreen:
Melduje się i ja

[ Dodano: Czw Paź 02, 2008 17:29 ]
Napisałam dziś do tej Pani co ma tą karuzelke za 110 używke....że nowa kosztuje 130
A ona mi na to że gówno mnie to interesi ....
Ale Chamka .... :roll: Gówno to ona sprzeda....
Więc jej odpisałam, że w sumie leszczy na kajak jest pełno - i napewno kiedyś jakiegoś przygłupa trafi .... :roll: :roll: :roll:
Ale mnie irytują tacy naciągacze.....





kirsten - 10-02-2008 17:32
Melduję się, a jeszcze zdązyłam odpisać na tamtej części.
Czekam na wieści od Aguchy.



aga27g - 10-02-2008 17:33
No masz ja poszłam Kube przewinac wracam chce odpisac a tu juz watek zamkniety :shock:
no nieźle gadułki
więc się melduje i wracam do codziennosci :mrgreen: trzymajcie sie objadajcie wysypiajcie seksujcie itd póki mozecie :lol: :lol:



lisek - 10-02-2008 17:36

Czekam na wieści od Aguchy No , może sie dowiemy czegoś więcej....



Agnieszka2211 - 10-02-2008 17:41
kto ma nr Agi? chcialabym do niej napisac, a mam w tel. ktory dalam do szpitala siostrzenicy :-/



aneeeczka - 10-02-2008 18:16

Więc jej odpisałam, że w sumie leszczy na kajak jest pełno - i napewno kiedyś jakiegoś przygłupa trafi .... dobry tekst ;-)

seksujcie itd póki mozecie ja to dopiero po porodzie będę mogła

ja objadłam się pizzą-ale mi smakowała :P i jeszcze mam 2 kawałki na jutro to sobie zjem na obiadek jak mąż bęzie na dyżurze :mrgreen:



kirsten - 10-02-2008 18:21

kto ma nr Agi? a której Agi kochana?

Wiadomość od Aguchy
"No czekałam az ktoś do mnie napisze bo nie wzięłam sobie do żadnej numeru. W piątek miałam bardzo wysokie ciśnienie natychmiast do szpitala decyzja lekarza cięcie i tak o 16:42 przyszedł na świat nasz słodki skarb 3260g 50cm musieli go trochę dogrzać bo jest wcześniakiem, teraz przechodzi żółtaczkę i trochę spadł z wagi. Najpóźniej do domu wyjdziemy we wtorek. Mi nie mogli ciśnienia zbić po cc. CAŁUSKI od DAVIDKA DLA CIOTECZEK . Trzymajcie kciuki za NAS."



Agnieszka2211 - 10-02-2008 18:24

której Agi kochana? Agnese

Wiadomość od Aguchy :shock: no to juz sobie oboje dochodza do siebie i moga sie soba cieszyc!
Gratulacje!



redmicek - 10-02-2008 18:55
Melduje sie na doping i podczytywanie!
Gratulki dla swiezej mamuski!



kirsten - 10-02-2008 19:02

której Agi kochana? Agnese a to mam i ci nie dam :P wiec wysyłam na pw



aneeeczka - 10-02-2008 19:20
super ;-) Agucha ma swojego synusia!!!!! wielkie gratki!!!!!
no to następny w kolejce nasz LISEK :P

[ Dodano: Czw Paź 02, 2008 19:22 ]
nie ma Agnseki i kto teraz wpisze dzidzi Aguchy do pierwszego posta?? :?:



Kinga - 10-02-2008 20:26
witam si melduje się na podczytywanko :-D
gratki dla szczęśliwej mamusi
:jupi: :jupi: :jupi:



szarlotka - 10-02-2008 20:42
melduneczek!!

jeeeeeeeeeesu jak Wy lecicie!! ;-)

[ Dodano: Czw Paź 02, 2008 20:51 ]
uhm kolejna mamuska!!!!!! :jupi: agucha gratki ogromne :jupi:



Lena - 10-02-2008 20:53
Melduneczek na nowej częsci ;-)
:strus: poczytac co napisałyście ;-)

Jka chcecie to zajrzyjcie tutaj [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

[ Dodano: Czw Paź 02, 2008 21:03 ]
Agucha Ogromne Gratulacje

:jupi: :jupi: :jupi: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

:roze: :roze: :roze:



lisek - 10-02-2008 21:34
Wow !!!!!!!!!!!!!!!
A nie mówiłam ....ma się tą intuicje :kot: :kot: :kot:
Agucha44444 Ogromne Gratki !!!!!!!!!!!!!
:roze: :roze: :roze: :roze: :roze:

To teraz na Jagódke pora !!!!!!!!!!!
:banan: :banan: :banan:

[ Dodano: Czw Paź 02, 2008 21:36 ]

Jka chcecie to zajrzyjcie tutaj No tak ...nie dość że juz dziś co niektórzy charują jak woły ....to jeszcze to zlegalizują - barany ....
Już mnie nie wiele w tym kraju potrafi zadziwić !!!!
W sumie to nic....debile jak byli -tak sa i bedą ....szkoda tylko że ktos ich do władzy dopuścił..... :evil: :evil: :evil: :evil:

[ Dodano: Czw Paź 02, 2008 21:37 ]
Niech Aguszce44444 Ktoś napisze na pierwszej stronce ...że Urodziła !!!



Karolina - 10-03-2008 00:04
Melduneczek!!! A wam to tylko dupsko skopac i nic wiecej!!!! Po pierwsze pedzicie jak szalone a jak ja biedna mam nadrobic????

Po drugie PROSZE!!!! nie piszcie ze karmienie piersia boli albo odciaganie boli albo cos takiego. Rozumie ze Aga27 tak ma ale to naprawde nie jest standard!!!!!!! Chyba oszaleje. Mnie nic nie bolalo ani z jednym, ani z drugim ;-)

Aga GRATULACJE!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dawidek jest juz z nami :jupi:



aneeeczka - 10-03-2008 07:51
a ja tradycyjnie odprawiłam męża do pracy, obejrzałam filmik w tv i siadam do komputera ;-) popatrzyłam na pierwszego posta w naszym wąteczku i ubywa tam oczekujących na rozdwojenie. Aż groźnie to wygląda bo coraz bliżej do mnie :mrgreen:
ciekawe czy dziś coś nowego wyniknie u Agneski...
Wieczorem zadzwonić do gina żeby się upewnic czy mam jutro tę wizytę czy nie....lepiej by było jakby miał dla mnie czas :evil:

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 08:08 ]
załozyłam wąteczek gratulacyjny dla Aguchy
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]



kirsten - 10-03-2008 09:04
Witam z rana.
Dziś o dziwo nie boli mnie tak bardzo biodro i spojenie, bo wczoraj ledwo kulałam. Za to brzuch jakos tak małpowo pobolewa. Teściowa wczoraj powiedziała, ze mam wszystkie oznaki zbliżającego sie porodu, ale ja jeszcze miesiac chcę wytrzymać co najmniej.
Wczoraj poprałam swoje koszule, czapeczki i skarpetki i ledwo na suszarce zmieściłam. No czapeczek to mam ze dwadzieścia różnych, nawet zapomniałam jakie niektóre fajne, zwłaszcza te wyjściowe :mrgreen:

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 09:06 ]

ja tradycyjnie odprawiłam męża do pracy dobrze, ze mój odprawia się sam, bo nie chce mi sie tak wcześnie wstawać.



aneeeczka - 10-03-2008 09:07

Teściowa wczoraj powiedziała, ze mam wszystkie oznaki zbliżającego sie porodu, nie słuchaj teściowej :mrgreen:

No czapeczek to mam ze dwadzieścia różnych, a mnie własnie brakuje....



kirsten - 10-03-2008 09:37

nie słuchaj teściowej no ona się trochę zna, ale myślę ze tertaz bardziej panikuje niż ja :lol:

No niby wszystko się zgadza: stawiający brzuch, syndrom gniazda, skrócona szyjka i jeszzce dziś bóle jak na małpę, no i według niej opadnięty brzuch. Ale te objawy to mogą być i miesiac wcześniej czyli by się zgadzało :lol: No i niewątpliwie poród sie nam raczej zbliża niż oddala :lol2:



aneeeczka - 10-03-2008 10:00

No i niewątpliwie poród sie nam raczej zbliża niż oddala i całe szczęście ;-) bardziej od mojego brzuszka kocham jego zawartość- i chętnie bym jej podotykała, pościskała i potarmosiła ;-)

a ja własnie odebrałam z poczty zamówiony szlafroczek-i jestem baaaardzo zadowolona bo nawet lepiej mi sie podoba na żywo niż na zdjęciu ;-) będę się godnie prezentować na porodówce ;-)
a wogóle to teraz jak mój mąż siedzi długo w pracy, albo ma dyżur tak jak dziś- to siedząc sama w domu mam stresa...że jakby się zaczęło to jestem sama a mój szpital 100km od domu :-/ no ale mam nadzieję że Mały się nie bęzie pchał za wcześnie na świat..
I zaczynam przebierać nogami z niecierpliwości bo mąż mi załatwił usg na przyszły tydzień u znajomego z oddziału- pewnie w piatek się dopiero wybierzemy ale cieszę się ;-) bo mój gin ma takie dośc olewające podejście do usg a ja chętnie pooglądam moją Kruszynkę i poddam fachowej ocenie :mrgreen:



AngelEyes - 10-03-2008 10:19
DZIEWCZYNY MAM DO WAS PROŚBĘ ZAJRZYJCIE TUTAJ ....
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Dziekuję



szarlotka - 10-03-2008 10:50
hejka!
wstałam...
jeszcze bym pewnie w wyrku siedziała,ale kolezanka ma wpasc na szybkie plotki za godzinke...więc juz jak mnie obudziła smsem to juz i wstałam... :->
muszę pozniej troszke pozałatwiac różnych spraw...jak mężuch z pracki wróci to pojedziemy na jakies zakupki :-> i znowu bez pieniędzy, ale tylko do srody bo wtedy ja biorę swoje ;-)
no i chyba zaczniemy powoli kupowac takie rzeczy jak pampersy, husteczki, płyny, leki i w ogole...no i za karuzelką muszę się rozejrzec, mam jedną dostałam w spadku-męża siostra jak była to zostawiła, zwykłą prostą, niby dobra bo ma dobre kolorki, ale pozytywka do bani, troche się zuzyła ;-) więc muszę kupić nową :P
wczoraj posprzątałam...a dzisiaj?uhmmm czysto jest, obiad w wiekszosci tez mam...co ja bede robiła :shock:

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 10:53 ]

ja tradycyjnie odprawiłam męża do pracy dobrze, ze mój odprawia się sam, bo nie chce mi sie tak wcześnie wstawać. ja tez mam to szczescie, bo jakbym miała wstawac rano, 4.50 po to zeby mu kanapki robić to chyba bym oszalała...ale w tym temacie mąz wypracował sobie własny system...jak ma tydzień na rano, to kanapki na sniadanie w domku i pudełko ze sniadaniem do pracki robi sobie wieczorkiem, więc ma wszystko gotowe na rano!! dobry chłop!!

hehe w ogole to jakis srtrasznie grzeczny był wczoraj w przeciwieństwie do dnia poprzedniego :P



lisek - 10-03-2008 11:22
Dzieńdoberek !!!!!

Ale mi sie dobrze spało....śniła mi sie znowu Jagódka Nasza....
Ze chodze sobie po domu , a ona tak strasznie się wierciła że przes skóre brzucha ja widziałam ....nagle czuje że mam główke między nogami ....popchnełam i wyskoczyła Jagódka :shock: :shock: :shock: I Taka malutka była, szukała cyca odrazu .... :mrgreen: Jak pijaweczka (nawet nie bolało jaki piła :P ) ale to sen ....
I Ja dzwonie do Położnej że w domu urodziłam , a położna do mnie że powinnam była ją spowrotem wsadzić do brzucha - bo to za wcześnie :shock: :shock: :shock:
Więc jade z nią do szpitala- ale ....przed wyjściem jeszcze wam na forum pisałam .....żę Urodziłam w domu ..... :lol2: :lol2:



aneeeczka - 10-03-2008 11:23
a ja wstaję celowo z mężem bo tak jak mówiłam chodzimy wcześnie spać i gdybym rano spała do późna to potem wieczorem bym miała problemy z zaśnięciem ;-)
poprasowałam 2 komplety pościeli i robie pranie ochraniaczy na łóżeczko. Plecy mnie napieprzają :-/ Ale już tylko 37 dni :mrgreen: a jesli bym miała cc to miesiąc :shock: :shock: :shock:

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 11:24 ]

Więc jade z nią do szpitala- ale ....przed wyjściem jeszcze wam na forum pisałam .....żę Urodziłam w domu ..... no tak- forum już nawet w snach się pojawia- to najwyższy stopień uzaleznienia :P

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 11:25 ]
lisek- była imprezka na 100 dni, na 50 dni- to teraz rób na 25 :tuptup:



lisek - 10-03-2008 11:25

to najwyższy stopień uzaleznienia :lol2: jak to się leczy .... :mrgreen:

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 11:26 ]

to teraz rób na 25 :impreza:
Dobra imprezka nie jest zła.... :banan: :banan: :banan:



aneeeczka - 10-03-2008 11:29

jak to się leczy .... nie ma lekarstawa...przynajmniej jeszcze nie zostało wynalezione ;-)



lisek - 10-03-2008 11:30
Jeszcze 25 dni ....ja może jakieś czary zaczne odprawiać żeby chciała wyjść szybciej....
No bo narazie sie nie zapowiada na szybsze wyjście....tydzień się kończy - brzuszek mam dalej wysoko ....



aneeeczka - 10-03-2008 11:31

....ja może jakieś czary zaczne odprawiać żeby chciała wyjść szybciej.... daj jej jeszcze tydzień w brzuszku- a potem będziemy wszystkie czarować mała Jagódkę ;-)
ja tam czaruję mojego dzidziołka żeby jeszcze siedział w środku- zwłaszcza jak tata na dyżurze a do szpitala 100km :mrgreen:



lisek - 10-03-2008 11:33
aneeeczka Ty czaruj żeby on pozycje zmienił .....my pomożemy :mrgreen: :mrgreen:



aneeeczka - 10-03-2008 11:36

czaruj żeby on pozycje zmienił ..... oj on oporny na te czary-jeszcze bardziej w poprzek się rozwalił :-/ no ale oswoiołam się z mysla że co ma być to będzie- najwyżej cesarka....i dzięki temu krótszy pobyt u teściów :mrgreen:



lisek - 10-03-2008 11:36
bo jak nie zmieni...to sie może okazać że ja nadal bede czekała na Jagódke , a Ty juz Filipka bedziesz tuliła.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



aneeeczka - 10-03-2008 11:38
nie...między nami 12 dni różnicy ;-) poza tym Jagódka na pewno się spieszy do tych zapasów ciuszków które narobiłaś- do swojej prywatnej hurtowni :P



lisek - 10-03-2008 11:39
Chciałam iść dziś na spacerek - a tu taka pogoda że nie wiadomo, czy bedzie padać , czy słońce :-? :-? :-?
Żebym tylko gila znowu nie załapała....ale pokazuje za 15 stopni jest .... :lol:

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 11:40 ]

do tych zapasów ciuszków które narobiłaś- do swojej prywatnej hurtowni No ....tak ....wczoraj sie ucieszyłam , że jakby się taka mała urodziła, to w 56 by połaziła z miesiąc ....bo te 56 które ja mam są troszke pozawyżane :mrgreen:
Ja Ci dam hurtownie... :walek: 10 ubranek na krzyż .... :roll:



aneeeczka - 10-03-2008 11:42
u mojego M wczoraj się urodził dzieciaczek 62cm!!!!!

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 11:43 ]

....bo te 56 które ja mam są troszke pozawyżane ja przylozelma do siebie 3 pary spiochow w rozmiarze 56 i roznily sie dlugoscia conajmniej 5cm...



lisek - 10-03-2008 11:45

3 pary spiochow w rozmiarze 56 i roznily sie dlugoscia conajmniej 5cm No ja też mam takie , to zależy jakiej firmy ... Ale wszystko co mam np. ze Smyka to 56 wygląda jak 62

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 11:46 ]
Jestem pod wrażeniem- 3 cia noc gdzie normalnie zasnłam.... :mrgreen: WOW....
I zaparcia poszły precz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Hurrraaaa !!!!

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 11:47 ]
...i skórcze jakby wogóle nie ma ich.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jest szansa ... może wyśpie sie jeszcze 25 dni :jupi:



aneeeczka - 10-03-2008 11:50

Ale wszystko co mam np. ze Smyka to 56 wygląda jak 62 a ja mam pajaca z takiej polskiej firmy BATYR na 56cm- a wygląda jak na 50cm...

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 11:51 ]

Jest szansa ... może wyśpie sie jeszcze 25 dni nie wyspisz się bo Jagódka wyjdzie chwilkę wcześniej do swojej hurtowni z ubrankami :P

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 11:55 ]
ciekawe co u naszej Agneski :?:



lisek - 10-03-2008 11:57

ciekawe co u naszej Agneski Pewnie bidulka leży w szpitalu i czeka .... :roll: :roll: :roll:

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 11:58 ]

bo Jagódka wyjdzie chwilkę wcześniej do swojej hurtowni z ubrankami Wyjdzie ,papatrzy i wróci spowrotem :P :P :P



aneeeczka - 10-03-2008 11:59

Pewnie bidulka leży w szpitalu i czeka .... no to wiadomo...ale ciekawe czy cos nowego postanowili lekarze-kiedy i jak by chcieli ta ciąże rozwiązać :?: pusto tu bez agneski naszej gadułki



lisek - 10-03-2008 12:02

kiedy i jak by chcieli ta ciąże rozwiązać NPewnie czekaja aż skończy 37 tygodni z wyciągnięciem Dzidzi ...



aneeeczka - 10-03-2008 12:07

NPewnie czekaja aż skończy 37 tygodni z wyciągnięciem Dzidzi ... to zalezy np od tego ile wód ubywa- mogą zdecydować się wczesniej



Lena - 10-03-2008 12:21
Witaski ;-)

Pospałam dzisiaj do 11 :shock: ale głodna wstałam jeszcze nigdy tak szybko sobie sniadanka nie robiłam :->

dobrze, ze mój odprawia się sam, moj tez sam dopracki sie szykuje i stara sie pocichutku coby mni enei obudzic ale czasami im on ciszej sie stara....i tak czasami o 7 jestem juz na nogach ;-)

Dziś o dziwo nie boli mnie tak bardzo biodro i spojenie to dobrze ;-)

obiad w wiekszosci tez mam ja tez mam obiadek tesciowa wczoraj podrzuciła ;-) tylko odgrzac ;-)
lisek, gratki :mrgreen: dawno juz nei było imprezki ;-)

a tu taka pogoda u mnie sie popsuła wczoraj słoneczko piekni eswieciło i cieplutko było a dzisiaj chmury i deszcz :-(

10 ubranek na krzyż .... :lol2:



aneeeczka - 10-03-2008 12:25
mnie się potwornie nudzi- poprałam, poprasowałam...chyba zalegnę przed tv.
ciekawe co z tą moja jutrzejsza wizytą u gina....będzie czy nie...

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 12:25 ]

dawno juz nei było imprezki Lena ty za 5 dni urządzasz z tego co widze :P



Lena - 10-03-2008 12:28

Lena ty za 5 dni urządzasz z tego co widze rzeczywiscie :mrgreen:



lisek - 10-03-2008 12:32
Ale mam lenia....idę poprasować :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 12:33 ]
Zdjęcia Kałduna wkliłam , kilosami nowymi sie pochwaliłam tam gdzie trzeba :-(



Lena - 10-03-2008 12:46
lisek, brzuszek śłiczny :mrgreen: zgrabniocha z Ciebie ze hej, ja w dalszym ciagu nie wiem na co Ty narzekasz niejedna ciezarówka by Ci pozazdrościła figury ;-)



lisek - 10-03-2008 12:50

na co Ty narzekasz Na Słoniowe ruchy ... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ja sie czuję jak mega grubas ....jeszcze jak wieczorem popatrze na moje nogi ... :roll:



Lena - 10-03-2008 12:51

Ja sie czuję jak mega grubas ja tez tak sie czuje :-> pewnie kazda ciezarówka ma takie odczucia szcególnie pod koniec ciazy i nie pomoze to ze kkazdy bedzie mówił ze slicznie wyglada i ze ciaza jej słuzy



kirsten - 10-03-2008 13:00
No to skończył się dzień dziecka, znów mnie nogi bolą a właściwie nic nie zrobiłam, a jeszcze miałam taaaaaakie plany na dziś, szkoda ze od myślenia nic się nie robi. No nic powolutku może porobię, ale najpierw cosik zjem i legnę na wyrku bo mnie mocno ciągnie w tamtym kierunku. Mam nadzieję na współpracę mego starszego potomka.



aneeeczka - 10-03-2008 13:04
lisek ale dupencja z Ciebie :P chyba nie potowarzyszesz mi w odchudzaniu po porodzie- bo nie będziesz miała czego zrzucać :!:
kirsten odpoczywaj jak sę tylko da- nam przy pierwszym dziecku się skończy niedługo laba, a co dopiero z Twoją dwójeczką ;-)
a ja jakas zestresowana jestem...czy moje dzidzi ma w brzuszku tak jak powinno i czy jest całkowicie zdrowe..wszystko wina tj ponurej pogody :-/



Lena - 10-03-2008 13:05
kirsten, odpoczywaj, moze Kuba da sie namowic na współprace ;-)

Zaraz pod prysznic ide, trzeba sie ogarnac troszke ;-) i pojechac do kolezanki w odwiedziny, lezy bidulka w domu bo dzidzia sie spieszy na swiat,



aneeeczka - 10-03-2008 13:05

i nie pomoze to ze kkazdy bedzie mówił ze slicznie wyglada i ze ciaza jej słuzy ja jak słysze takie teksty to mi się wydaje że ludzie z litości to mówia żebym się nie załamała- bo zawsze dbałam o figurę a teraz tyle kilgramów na plusie...



kirsten - 10-03-2008 13:13

moze Kuba da sie namowic na współprace właśnie poszedł w drzemkę więc i ja pomykam ile sił, znaczy w żółwim tempie :lol2:


dzidzia sie spieszy na swiat, oj to idź odwiedź bo jak człowiek w domu siedzi i musi leżeć to głupie myśli do głowy przychodzą


bedzie mówił ze slicznie wyglada i ze ciaza jej słuzy mi wszyscy tak mówią i mają rację, w pierwszej miałam to samo. W ciąży wyglądam zgrabnie i drobno jak na ciążę oczywiście, znaczy że niby drobna byłam przed, a ja słonica jestem normalnie, także mi akurat wygladowo ciąża służy :mrgreen:



aneeeczka - 10-03-2008 13:17

a ja słonica jestem normalnie, także mi akurat wygladowo ciąża służy toś wymysliła :mrgreen:



kirsten - 10-03-2008 13:36

toś wymysliła to nie trzeba wymyślać, mam w domu wagę i lustro, a 20kg nadwagi nie da sie tak łatwo ukryć, ale dobrze sie z tym czuje więc spoko :lol:

właśnie wcinam drugie śniadanko a potem do łóżeczka



Karolina - 10-03-2008 14:25
Dziendobry :) Ja nocka taka sobie... Niko nie spal od 4.00 wylko sie prezyl... brzuszek.

ALe dzis nudy.................



szarlotka - 10-03-2008 15:04
helo znowu!!
miałam w odwiedzinach kolezankę, ppozniej poczłapałam do lekarza po recepte na plastry do rzucania palenia, przeszłam się po sklepach, wróciłam do domku a tu juz po 12 było :shock: więc odpoczełam chwilke, stwierdziłam ze mam ochote na frytki do obiadku, nwięc juz się smaza, za niedługo bedzie mąz, mamy prosto po jego powrocie jechac do sklepików i komisów, ale dupa, jak ja pojade głodna to w sklepie wydamy 3x tyle co normalnie :-> ...a jak mąz pojedzie głodny to bedzie ciągle pospieszał na zakupkach i marudził ze on głodny, juz chce do domu itd :evil: a ja tak nie lubię więc on dzis nie ma nic do gadania ;-) ,wróci, obiadek juz bedzie gotowy, zjemy i fruuuu

zakupki nudne, bo tylko jedzonkowe, ale to nic, takie tez potrzebne...tym bardziej ze ja dzis cały dzień głodna :oops:



aneeeczka - 10-03-2008 15:11
a ja jakiś nastrój deprechowaty mam...głupie słońce nie chce wyjśc zza chmur i trochę poświecić :-/ nie znoszę tych dyżurów mojego M- nie znosze siedziec sama w domu :evil: :evil:



szarlotka - 10-03-2008 15:16
aneeeczka, bidulo!! odganiamy depreche!! :walek:

jak dzis spotkałam kumpelkę...kolejna narzekała na depreche i poszła do lekarza po proszki...niby cały czas płacze i w ogole...ale ona urodziła dziecko rok temu, ma ludzi do pomocy, nie jest sama, mysle ze to bardziej jakas jej fanaberia...jej synio ten roczny własnie teraz znowu jest podziębiony, no i ona niby z tego powodu tak...heh ludzie nie mają innych szmartwień jak wyszukiwanie sobie depresji... :->

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 15:17 ]
ja musze uciekac...mąz prawie w domku...ide nakładac obiadek!!
buziaki i miłego popołudnia dzieczyny!!
:papa:



aneeeczka - 10-03-2008 15:43
ufff- przyjmie mnie doktorek jutro ;-) aczkolwiek jeszcze nie wie o której- czy koło południa czy wieczorem...no ale ważne że przyjmie :mrgreen:



Agnieszka2211 - 10-03-2008 15:55

nie znosze siedziec sama w domu ja tez, tzn. bez M, bo sama nigdy nie jestem ;-) wpadnij do mnie, postawie Ci soczek ;-)



Kinga - 10-03-2008 16:07
witam się :-D
dopiero wróciłam do domciu...cały dzień od 8 rano latałam i załatwiałam jakieś sprawunki..
teraz idę poleżeć...



lisek - 10-03-2008 16:13
A ja ogarnełam balaganik w mieszkanku....nazaswałam sie jak mały samochodzik...
Dziś Małżyka urodzinki ....zabieram go po robocie na Sushi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: mniam...mniam.... Już na sama myśl mi slinka cieknie :P :P :P

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 16:14 ]
Ale sie nażremy z Jagodzinką :chomik:

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 16:16 ]

ja jakiś nastrój deprechowaty mam Co za deprecha .... :majty: nie ma czegoś takiego ....
Pomyśl sobie o Filipciu ....o świętach.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Że już niedługo bedziesz nam zdawała relacje ze spacerków z Filipciem :mrgreen:



aneeeczka - 10-03-2008 16:19

wpadnij do mnie, postawie Ci soczek ale ja bym piwko wolała :P

...cały dzień od 8 rano latałam i załatwiałam jakieś sprawunki a ty byś może w końcu na dupie trochę siadła?? ;-)

Że już niedługo bedziesz nam zdawała relacje ze spacerków z Filipciem chyba że akurat w tym roku przyjdzie zima stulecia i będzie -30 stopni ;-) i będziemy spacerować po mieszkaniu :mrgreen:

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 16:20 ]

Dziś Małżyka urodzinki ....zabieram go po robocie na Sushi mniam...mniam.... Już na sama myśl mi slinka cieknie a tobie nie wolno surowej ryby :evil: :evil:
Dziś Małżyka urodzinki .... a mój ma za tydzien w sobote ;-) to twój M też waga?? :mrgreen:

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 16:21 ]
tak patrzę własnie- lisek my ten sam rocznik jesteśmy :mrgreen:



kirsten - 10-03-2008 16:23

zabieram go po robocie na Sushi a wiesz, że w ciąży surowych rybek nie można, bo za mną sushi też chodzi, ale twardo sie trzymam


Ale sie nażremy z Jagodzinką no żeby wam nie zaszkodziło


Co za deprecha .... nie ma czegoś takiego oj byłoby fajnie, no ale co innego kiepski nastrój a co innego prawdziwa depresja

A ja w końcu sie nie położyłam bo zanim zjadłam i wypiłam herbatkę to Kuba wstał, jednak zero współpracy z jego strony, zazwyczaj śpi duuuużo dłużej.

No i w sumie mam już prawie wszystko do szpitala i po, brakuje mi tylko kapci i skarpet do porodu, a i podkładów na łóżko. No i na kilka rzeczy czekam aż łaskawa poczta dotarczy :evil:

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 16:25 ]
Mój małż ma w poniedziałek imieniny i nawet nie mam pomysłu na prezent, co kupujecie swoim, może coś ściągnę.



lisek - 10-03-2008 16:29

a wiesz, że w ciąży surowych rybek nie można, bo za mną sushi też chodzi, ale twardo sie trzymam Ja jjem cała ciąże ....tylko fakt że w jednej i tej samej knajpie....
Położna mi powiedziała że jak jestem pewna w 100 % że ta rybka jest świerza, to żebym sobie jadła..... :lol: mniam.....mniam....\
No to jadłam .... :P :P :P i nic mi ani Jagodziance nie jest ....ona też lubi Sushi

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 16:30 ]

i będziemy spacerować po mieszkaniu :hahaha: w te i spowrotem .... :mrgreen: dobrze....nie trzeba bedzie się ubierać :P


to twój M też waga?? Też Waga !!! ;-) Chcieliśmy żeby Jagódka też byla waga....ale ....pewnie Skorpionkiem się urodzi :-?

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 16:32 ]
A wracając do sushi - moja przyjaciółka tez całą ciąże żarła- i nic jej nie było ani Niuni , a ma juz 2 latka !!!! :P
Także nie ma co pękać :P jak się ma sprawdzone miejsce to nie może byc stara ryba

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 16:34 ]

co kupujecie swoim, może coś ściągnę Ja mam zawsze z tym problem - ale teraz kupiłam mu na urodzinki zegarek...
A tak to zawsze albo jakąś koszule....sweter....



aneeeczka - 10-03-2008 16:38

a i podkładów na łóżko podkłady tez musze kupić. Plus chemio-kosmetykę dla siebie. I ja będę gotowa. A dla Malucha z podstawowych rzeczy to jeszcze pieluchy i Frida do noska- i też chemia. ale to jutro załatwię mam nadzieję- teściowa ma kartę rabatową do apteki- w której tak wogóle sa konkurencyjne ceny- więc mam nadzieję że się zaopatrzę w to co potrzebne

Chcieliśmy żeby Jagódka też byla waga....ale ....pewnie Skorpionkiem się urodzi mój mąż chciał własnie żeby MAły się urodził w październiku jak on ;-) ale termin na listopad- tak jak mamusia :P cieżkie życie bęzie miał męzuś z 2 skorpionami :P

jak się ma sprawdzone miejsce to nie może byc stara ryba to nie chodzi o "świezość" rybki czy surowego mięsa (ja jestem faka tatara- od 8 miesięcy na głodzie). Bo nawet świeże mięso może być zakażone jakims pierwotniaczkiem. Kwestia tego czy się chce podejmowac ryzyko ;-)

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 16:41 ]

ale teraz kupiłam mu na urodzinki zegarek... zegarek kupowałam rok temu ;-) w tym roku nie będzie prezentu- typowej niespodziewanki- bo na tym zadupiu nie mam gdzie kupić. A też w obecnym moim stanie, bez samochodu który całymi dniami ma mój mąż, nie nadaję się na dalekie podróże środkami komunikacji miejskiej. Więc teraz w weekend mam nadzieję że mąz sobie cos po prostu wybierze i kupimy to.
A jako dodatek zamówiłam pościel o której mi marudzi juz od pól roku ;-) jak dla mnie nic pieknego-ale jemu chodzi po głowie od paru dobrych miesięcy ;-) tego się na pewno nie spodziewa...
A to ta pościel:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 16:42 ]
a najlepsze to że nie mamy wsypów w tych wymiarach ;-) pościel pod która spimy jest dużo mniejsza ;-) ale chcemy ją zmienić własnie na taką dużą- więc może mój mąż szybciej się zmobilizuje żebyśmy sie tym zajęli :P przynajmniej jest pretekst



lisek - 10-03-2008 16:43

Kwestia tego czy się chce podejmowac ryzyko nie strasz...i tak zjem sushi :P :P :P
Czy do porodu trzeba mieć zmyte z lakieru wszystkie pazurki ????
Czy te nożne mozna miec pomalowane....wystarcza im te na rączkach do oglądania :mrgreen:

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 16:45 ]
aneeeczka, pościel Super !!! Bardzo ładna
A co do sushi to mi piersza Pani Ginka mówiła że moge jeść , tylko nie z krewetka , bo Surowe krewetki coś tam maja ....czego mi nie wolno ...



aneeeczka - 10-03-2008 16:45

Czy do porodu trzeba mieć zmyte z lakieru wszystkie pazurki ????
Czy te nożne mozna miec pomalowane....wystarcza im te na rączkach do oglądania
teoretycznie wszystkie ;-) ale moim zdaniem na dłoniach starczy.. ja to wogóle póki co mam żele u stóp i się właśnie zastanawiam czy je odnawiać czy zerwać

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 16:46 ]

aneeeczka, pościel Super !!! Bardzo ładna ja w tej pościeli będę miała kryminalne sny :shock: :shock: tylko nie myślcie że jestem fanka PRAKTYCZNYCH prezentów i kupuje mężowi pościele i garnki :mrgreen: to tak bardziej dla jaj-jako dodatek ;-)

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 16:47 ]
a jeszcze co do paznokci u stóp- i tak stopy najprawdopodobniej będziesz mieć w skarpeciochach żeby nie zmarzły ;-)



lisek - 10-03-2008 16:50
No to super , bo ja nie moge patrzec na nieumalowane paznokcie- szczególnie u stóp ....Takie łyse te paluszki :lol: :lol: :lol: serdle nieumalowane :mrgreen:



aneeeczka - 10-03-2008 16:52

Takie łyse te paluszki serdle nieumalowane :hahaha: oj lisek ty to mnie zawsze rozbawisz :hahaha: a masz morlinki czy z sokołowa??? :mrgreen:



lisek - 10-03-2008 16:53

a masz morlinki czy z sokołowa? co Ty ...tamte są chude....ja ma takie jak parówkowa :lol2: bleeee....

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 16:55 ]
aneeeczka, nie widziałaś jak serdelki w mięsnym wyglądaja :mrgreen:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]



aneeeczka - 10-03-2008 16:55

....ja ma takie jak parówkowa dobrze że nie krakowska sucha :mrgreen:



lisek - 10-03-2008 16:56
dodaj do tego czerony lakier do paznokci....i to sa moje paluszki u stóp :hahaha:



aneeeczka - 10-03-2008 16:56

aneeeczka, nie widziałaś jak serdelki w mięsnym wyglądaja jak paluszki liska-bez lakieru :P



lisek - 10-03-2008 16:57

dobrze że nie krakowska sucha :lol2:
Albo baleron jakiś .... :mrgreen:

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 16:58 ]
a my tu niby o nóżkach gadamy - a i tak wszystko sprowadziło się do żarcia :mrgreen:
a ja juz myśle co by tu do paszczy wsadzić :P



aneeeczka - 10-03-2008 17:00
a ja sie wchyba wybiorę pod prysznic żeby dokonac aktu depilacji przed jutrzejsza wizytą u doktora ;-)



lisek - 10-03-2008 17:00
A reszta znowu poleciała do lodóweczek , albo śpi.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 17:01 ]

żeby dokonac aktu depilacji Mój akt depilacji pewnego miejsca odbywa się po omacku :hahaha:
Na chybil-trafił...... :mrgreen:



aneeeczka - 10-03-2008 17:02
my po prostu jesteśmy 2 największe plotkary :P

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 17:03 ]

Mój akt depilacji pewnego miejsca odbywa się po omacku
Na chybil-trafił......
to tak jak mój :mrgreen: i ostatnio sobie zrobiłam BOCZNE NACIĘCIE KROCZA :P



lisek - 10-03-2008 17:08

BOCZNE NACIĘCIE KROCZA :hahaha: Bawiłaś się w położną ???? :mrgreen:
Czy chciałaś zobaczyć przed porodem jak to jest naciąć se krocze :lol2:

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 17:09 ]
A potem aneeeczka, dzwoniła do męża - żeby nitke z igłą zabrał z pracki



aneeeczka - 10-03-2008 17:46

Czy chciałaś zobaczyć przed porodem jak to jest naciąć se krocze wystarczjąco dużo razy to widziałam na żywo-starczy mi :P



Lena - 10-03-2008 20:14

dobrze sie z tym czuje więc spoko i to jest najwazniejsze, jak człowiek dobrze czuje sie we własnej skórze ;-)

ppozniej poczłapałam do lekarza po recepte na plastry do rzucania palenia uzywasz plastrów....

nie znosze siedziec sama w domu ja tez nie, chyba ze mam sprzatac wtedy wole byc sama ;-)

Dziś Małżyka urodzinki .... no to Wszystkiego Najlepszego dla Małżyka ;-)

Jezeli chodzi o torbe do spzital ato mi brakuje kilku rzeczy, ale mam zamiar je kupic w nastepnym tygodniu ;-)
Brakuje mi tez jeszcze kilku drobiazgów kosmetycznych dla Małej ale to w poniedziałek przy okazji wizyty u gina kupie ;-) i bedzie juz wszystko ;-)
Szkoda, juz bedzi epo zakupkach :-/



aneeeczka - 10-03-2008 20:17

Szkoda, juz bedzi epo zakupkach jak się Mała urodzi to zobaczysz że się okaże że jest jeszcze duuuużo potrzeb ;-) poza tym dzieciaki szybko rosną i ciagle trzeba ciuszki kupować ;-)

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 21:17 ]
no i jakos mi minął ten długi samotny dzień. Teraz chyba czas się do wyrka położyć i pooglądac tv aż sen nadejdzie. Jutro po powrocie M wyjeżdżamy więc będę dopiero w niedzielę. KUrcze...coś się głodna robię a nie chce mi się robić jesć :P



kirsten - 10-03-2008 21:53

jak się ma sprawdzone miejsce to nie może byc stara ryba tu nie chodzi o starą ryb, tylko o bakterie które mogą być nawet w świeżej. Ja w sumie jadłam ser pleśniowy a też nie wolno


cieżkie życie bęzie miał męzuś z 2 skorpionami to co ma powiedzieć mój, żona skorpion, pierwszy syn miał być skorpion a wyskoczył w pannę, ale charakter skorpiona, no i drugi syn też skorpion, a on sam na dodatek koziorożec :lol:


ja jestem faka tatara- od 8 miesięcy na głodzie no to ja mam to samo, i jak z pleśniowym mogę zaryzykować, tak surowe mięcho omijam, chociaż toksoplazmozę juz przechodziłam, pewnie przez tego tatara :P


Czy do porodu trzeba mieć zmyte z lakieru wszystkie pazurki ???? nie wiem, u rąk na pewno co do nóg to nie jestem pewna, no i zdjęta wszystka biżuteria


i tak stopy najprawdopodobniej będziesz mieć w skarpeciochach żeby nie zmarzły no ale w razie komplikacji tfu tfu tfu to na operacyjną i nie wiem czy skarpet wtedy nie zdejmują, ja byłam bez skarpetów


reszta znowu poleciała do lodóweczek , albo śpi ja oddałam komp mężowi na dłuższy czas, nie mogę w końcu sama go okupywać


Mój akt depilacji pewnego miejsca odbywa się po omacku mój to samo, chociaż na razie sobie darowałam bo mnie strasznie potem piecze i krostki jakieś się robią, no i żylaczki to podrażnia, wiec na razie chodzę z gąszczem :oops:


Jezeli chodzi o torbe do spzital ato mi brakuje kilku rzeczy mi też miedzy innymi torby :lol2:

Zjadłam kolacyjkę, posprzątałam w domku, jeszcze tylko kąpiel i do wyreczka, tylko jak zwykle czekam aż Kubasiński zaśnie.



lisek - 10-03-2008 22:07

Ja w sumie jadłam ser pleśniowy a też nie wolno Sera pleśniowego nie wolno - jak był robiony we Francji :roll: bo tu bardziej chodzi o to że tamten jest robiony z niepasteryzowanego mleka....a nasze sery pleśniowe mają pasteryzowane.....wiec można normalnie jeść
A ja zjadam Sushi- przyjeło się :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
I możecie gadać ile chcecie.....ale było smakowite :P :P :P :P
Pozatym gdyaby tam były bakterie- to by nikt nie jadł tego .....albo by przynajmniej komuś zaszkodziło....a mi sie jeszcze nie zdarzyło!!! :mrgreen: :mrgreen:

To tak jak z tymi zabobonami ciążowymi - co chatka to zagadka
Lekarz mojej koleżnki pozwalał jej Sushi - a mówił że kawa jest zabroniona w ciąży...piłam ....pije...- i nic mi nie jest !!!
Ludzie-ciąża to nie choroba .....!!!!!!

Potem bedzie ktoś pisał , ze jak się karmi piersią - to tez nic jeśc pysznego nie można - bo co ???? A to koleczka....a to co innego ... :->
Pełno jest takich bzdur nawypisywane.....

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 22:13 ]
Ja jjem całą ciąże to na co mam ochote....I nic mi nie jest ....!!!!
Także niech mi kto powie , co za imbecyl wymyśla tylko "czego to ciężarna jeść i pic nie może..." :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 22:14 ]
aaaaaaaaaaaaaaa.....jak juz jesteśmy przy imbecylach....
włosów w ciąży farbowac też nie można - bo dzicko łyse bedzie :mrgreen:



aneeeczka - 10-04-2008 07:33

Ludzie-ciąża to nie choroba .....!!!!!! ale stan odmienny....i mimo wszystko się z tobą nie zgodzę ;-)

ze jak się karmi piersią - to tez nic jeśc pysznego nie można - bo co ???? A to koleczka....a to co innego ... no jak się najesz kapustki albo czekolady- to myślę że kolka nie ominie Maluszka. I nie dośc że on cierpito i ty oka nie zmrużysz :P

lisek ty normalnie ciagle jesteś na NIE :mrgreen: co za uparciuch :mrgreen: :mrgreen:

a ja zaraz skaczę pod prysznic, za godzinkę wraca mąz i wyjeżdżamy do doktora i teściów ;-) i może jakieś zakupki przy okazji...



kirsten - 10-04-2008 07:36

co za imbecyl wymyśla tylko "czego to ciężarna jeść i pic nie może..." ten kto to sprawdził. Na prawdę są rzeczy których nie tyle nie można co nie powinno się jeść, bo jest to groźne dla matki i dziecka. Np zakażenie toksoplazmozą w ciąży, poza ciążą przechodzi sie jak grypę a w ciąży skutki są katastrofalne. Tak samo z piciem herbaty malinowej czy dziurawca, na prawdę wywołuje skurcze i może się to źle skonczyć, może co oczywiście nie musi, ale na prawdę nie należy tego bagatelizować


ze jak się karmi piersią - to tez nic jeśc pysznego nie można - bo co ???? A to koleczka....a to co innego ... No to jeśli będziesz karmić piersią to sama zobaczysz, ale z twoim nastawieniem pewnie nie będziesz za długo. Matka jest w stanie nic nie jeść żeby tylko nie słyszeć tego płaczu. Nie jest to żadn zabobon, tylko to, ze brzuszek małego człowieka jeszcze nie ze wszystkim sobie radzi. Zreszta sama powinnaś wiedzieć jak ty sie czujesz jak sie objesz czegoś ciężkostrawnego na przykład


włosów w ciąży farbowac też nie można - bo dzicko łyse bedzie to akurat z innych powodów, i nie zchodźmy na przesądy i zabobony bo te jedzeniowe to nie są zabobony.


Ja jjem całą ciąże to na co mam ochote....I nic mi nie jest ....!!!! No to tylko powinnaś sie cieszyć


gdyaby tam były bakterie- to by nikt nie jadł tego .....albo by przynajmniej komuś zaszkodziło....a mi sie jeszcze nie zdarzyło!!! Echhh ale to nie ma komuś zaszkodzić, po prostu można sie po tym rozchorować, a są to choroby, które maja objawy jak grypa i nikt tego nie sprawdza. I tak jak pisałam tylko w ciąży mogą być poważne skutki. A tych bakterii to nie widać, a wierz mi nie każdy kawałek mięsa jest badany.

Tylko nie myśl, ze chciałam na ciebie naskoczyć czy coś. Po prostu przedstawiam mój punkt widzenia. Każdy robi jak chce i zodnie ze swoimi przekonaniami.

No i dzis Kuba też nie współpracował ze spaniem i wstał stanowczo za wcześnie. Mąż jeszcze dosypia, ja na szczęście sie wyspała, ale pewnie jak zwykle na długo energii mi nie starczy.



lisek - 10-04-2008 07:49

Tak samo z piciem herbaty malinowej To akutat bardzo ciekawe , bo połozna zaleciła mi pić parzone liście malin cały 9 miesiąc.... po to żeby przygotować macice do porodu ....
I jeszcze wiesiołka mi kazały łykać - pewnie tez nie można :mrgreen:
No to skąd się bierze tyle rozbierznosci w tym co gadaja lekarze....?
To zastanawiające......

[ Dodano: Sob Paź 04, 2008 08:01 ]

włosów w ciąży farbowac też nie można - bo dzicko łyse bedzie
to akurat z innych powodów, i nie zchodźmy na przesądy i zabobony
a jakie to powody ????? zabraniaja farbować włoski ....bardzo mnie to ciekawi......



aneeeczka - 10-04-2008 08:37

bo połozna zaleciła mi pić parzone liście malin cały 9 miesiąc.... po to żeby przygotować macicę do porodu bo herbata z liści malin (nie mylić z herbatą z sokiem malinowym) może pobudzac czynnośc skurczową macicy- i na twoim etapie ciąży to pomocne ;-) ale jakby taka czynnośc skurczową wywołać wcześniej to to niezbyt pożądane- można by spowodowac poród przedwczesny. Więc generalnie rozbieżności nie ma :P

a jakie to powody ????? zabraniaja farbować włoski ....bardzo mnie to ciekawi...... w pierwszym trymestrze ciąży głownie- i chodzi o zawartość amoniaku w farbach (nie wszystkie go mają)- wdychanie parów amoniaku właśnie w I trymestrze może być szkodliwe :-/

[ Dodano: Sob Paź 04, 2008 08:41 ]
a co do uważania na różne rzeczy, pokarmy w ciąży- problem jest też w tym że jak się rozchorujesz w ciąży to sa problemy z dobraniem leków które by były obojętne dla płodu. I np mój ukochany tatar jest wogóle potrawą nie zdrową- ale łatwiej by było leczyc paskudztwo nie mając brzdaca w brzuchu ;-)
A to że mozna jeść co się chce, robić co się chce, pić alkohol i palic papierosy i urodzić zdrowe dziecko- to też prawda. Często te niedbające o siebie menelki rodzą piekne dorodne dzieciaki!!!!
Ale to troche tak jak seksem bez zabezpieczenia...można nie zachodzić w ciążę długie lata, a można wpaść za pierwszym razem ;-)

Mój mąż jeszcze do domu nie wrócił- jak zawsze jak mi zalezy na tym żeby był szybko :evil: ale usprawiedliwiam go miał od 5 rano jakiś ciężki poród....a ja glupai pewnie wypytam go o szczególy i będę robić w majty ze strachu przed tym co mnie czeka :P

[ Dodano: Sob Paź 04, 2008 08:43 ]
no i proszę jaka dyskusja powstała w sobote prawie o świcie :mrgreen: :mrgreen:



kirsten - 10-04-2008 08:52

połozna zaleciła mi pić parzone liście malin cały 9 miesiąc.... po to żeby przygotować macice do porodu .... no właśnie bo wywołuje skurcze i jak w 9 miesiącu OK, tak np w 4 niekoniecznie


skąd się bierze tyle rozbierznosci w tym co gadaja lekarze....? nie ma żadnych rozbieżności, zależy od podejścia


a jakie to powody ????? zabraniaja farbować włoski ....bardzo mnie to ciekawi...... chodzi o farby z amoniakiem, w ciąży nie powinno sie za długo tego wdychać. Przy obecnych farbach do włosów, które są znacznie bezpieczniejsze juz ma takich zakazów

Dobra małżyk śniadanko zrobił, idę szamać.



lisek - 10-04-2008 09:00

chodzi o farby z amoniakiem, w ciąży nie powinno sie za długo tego wdychać O ludzie kto wam takich bredni naopowaidał....napewno w Tinie było napisane.... :mrgreen:
Amoniak utlenia się tak szybko że trwa to do 5 minut ....w 85% farb amoniak nie jest wogóle wyczuwalny ....no chyba że rozjaśniacie włoski na maxa......
A w takich sklepowych farbach , to amoniaku masz .....tyle co kot napłakał ....
I to jest znowu stary zabobon który jakiś idiota powtarza od 50 lat....
Dawno mówiono, żeby kobiety w ciąży nie farbowały włosów- bo tam były substancje śmierdzące konkretnie- PERCHYDROL .....mówi wam to coś :roll:
I to nie dość że robiło rany na skórze głowy to śmierdziało i btło toksyczne-
A nie Amoniak ....... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
W sklepowej farbie....
To ciekawe co ma Ci powiedzieć taki fryzjer który wdycha ten "szkodliwy " amoniak latami 50 razy dziennie...... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Może on juz nosa nie ma.....



Strona 1 z 4 • Zostało wyszukane 537 postów • 1, 2, 3, 4
Powered by WordPress, © Obcy ludzie rozumieją więcej